ZAGOTAVLJANJE KAKOVOSTI KLICA V SILI NA ŠTEVILKO 112

Avtorji

  • Boštjan Tavčar Ministrstvo za obrambo, Uprava RS za zaščito in reševanje, Ljubljana
  • Alenka Švab Tavčar Ministrstvo za notranje zadeve, Policija, Ljubljana

Povzetek

Enotna evropska številka za klic v sili 112 dobiva vse večji pomen. Poleg novih storitev je vse pomembnejša njihova kakovost. Kakovost merimo s prometnimi modeli. Pravilen izbor in ustreznost modelov smo preverili s prometnimi podatki o klicih na 112 v normalnih in izrednih razmerah. Za sprotno spremljanje kakovosti storitve klicev na 112 smo izdelali program StatKlic. Program je poskusno v uporabi od novega leta in deluje skladno s pričakovanji.

Literatura

Freeman, R. L., 1993. Reference Manual for Telecommunications Engineering, John Wiley & Sons Inc, 1993, ISBN 0-471-57960-2, str. 7–9.

Ger Koole, Call Center Mathematics, A scientific method for understanding and improving contact centers, Department of Mathematics, Vrije Uni - versiteit Amsterdam, and CCmath consulting and software, 2001–2007, www.math.vu.nl/~koole/ccmath.

Tavčar, B., Krupenko, G., 2010. Klici na 112, Poročilo za obdobje od 17. 9. do 27. 9. 2010, URSZR, Ministrstvo za obrambo.

Wikipedia, Exponential distribution, http://en.wiki pedia.org/wiki/Exponential_distribution.

Prenosi

Objavljeno

2024-01-19

Številka

Rubrike

Raziskave in razvoj