ZAGOTAVLJANJE KAKOVOSTI KLICA V SILI NA ŠTEVILKO 112
Povzetek
Enotna evropska številka za klic v sili 112 dobiva vse večji pomen. Poleg novih storitev je vse pomembnejša njihova kakovost. Kakovost merimo s prometnimi modeli. Pravilen izbor in ustreznost modelov smo preverili s prometnimi podatki o klicih na 112 v normalnih in izrednih razmerah. Za sprotno spremljanje kakovosti storitve klicev na 112 smo izdelali program StatKlic. Program je poskusno v uporabi od novega leta in deluje skladno s pričakovanji.
Literatura
Freeman, R. L., 1993. Reference Manual for Telecommunications Engineering, John Wiley & Sons Inc, 1993, ISBN 0-471-57960-2, str. 7–9.
Ger Koole, Call Center Mathematics, A scientific method for understanding and improving contact centers, Department of Mathematics, Vrije Uni - versiteit Amsterdam, and CCmath consulting and software, 2001–2007, www.math.vu.nl/~koole/ccmath.
Tavčar, B., Krupenko, G., 2010. Klici na 112, Poročilo za obdobje od 17. 9. do 27. 9. 2010, URSZR, Ministrstvo za obrambo.
Wikipedia, Exponential distribution, http://en.wiki pedia.org/wiki/Exponential_distribution.
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrike
Licenca
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.
Članki so na voljo javnosti pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna (CC BY-NC-ND 4.0).