MULTIMEDIJSKO IZOBRAŽEVANJE NA PODROČJU ZAŠČITE IN REŠEVANJA
Povzetek
Izobraževalni center za zaščito in reševanje pri Upravi RS za zaščito in reševanje je v letu 2008 svojim uporabnikom ponudil tudi možnost e-učenja. S svojimi številnimi prednostmi je to predvsem učinkovit način za pridobivanje teoretičnega znanja o zaščiti in reševanju. Prvo tovrstno usposabljanje, povezano z nevarnimi snovmi je namenjeno gasilcem. Pridobljene izkušnje bodo podlaga za razširitev e-izobraževanja tudi na druge vsebine.
Literatura
Bjørke, A., 2006. E-learning pedagogical strategies for GVU. United Nations University/Global Virtual University. Dostopno na naslovu: http://www.gvu. unu.edu/docs/pedagogy12.doc.
Downes, S., 2006. Blogging and Learning. National Research Council Canada. Dostopno na naslovu: http://www.downes.ca.
Ed-media 2008. Zbornik prispevkov, ACCE: Chesapeake.
Lakhan Shaheen, E., Jhunjhunwala, K., 2008. E in Education. Educause Quarterly, št. 2, 33–40.
Lavrič, A., 2005. Učinki multimedije na učenje. Sodobna pedagogika 4/2005, strani 214–225.
Marentič Požarnik, B., 2000. Psihologija učenja in pouka, Ljubljana, DZS.
Mayer, R. E. in Moreno, R., 2002. Aids to Computer – based Multimedia Learning. Learning and Instruction, 12 (1), 107–119.
Mayer, R. E., 2001. Multimedia Learning, Cambridge: Cambridge University Press.
Sulčič, A., 2005. Virtualna učilnica. Moj mikro, junij/2005, 33.–34 stran.
Šmitek, B., Dubravac, M., 2008. Razvoj multimedijskih učnih gradiv za usposabljanje gasilcev za posredovanje v nesrečah z nevarnimi snovmi. 27. Mednarodna konferenca o razvoju organizacijskih znanosti, Znanje za trajnostni razvoj, Portorož.
Voss, O., 2007. Projekt e-učenja spodnjesaških deželnih gasilskih šol. Celle. Dostopno na naslovu: www.lfs-elearning.niedersachsen.de
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrike
Licenca
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.
Članki so na voljo javnosti pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna (CC BY-NC-ND 4.0).