GOVORICE IN NJIHOV NADZOR
Povzetek
Govorice nastajajo v vsakdanjem življenju, še posebej ob nesrečah in drugih krizah, ko ljudje želijo osmisliti nejasno dogajanje. V članku so prikazane njihove značilnosti, dejavniki širjenja in možnosti ter načini spoprijemanja z njimi.
Literatura
DiFonzo, N., Bordia, P., 2007. Rumor Psychology. Washington, APA.
Emler, N., 1995. Rumor. V: A. S. R. Manstead, M. Hewstone (Eds.). The Blackwell Encyclopedia of Social Psychology, Oxford: Blackwell, 487–8
Fearn-Banks, K., 2002. Crisis Communication, Mahwah, LEA.
Kimmel, A. J., 2004. Rumors and Rumor Control. Mahwah, LEA.
Lerbinger, O., 1997. The Crisis Manager. Mahwah, LEA.
Milgram, S., Toch, H., 1969. Collective Behavior: Crowds and Social Movements. V: Lindzey, G., Aronson, E. (Eds.). The Handbook of Social Psychology, vol. 4., London, Addison-Wesley Publishing Company, 507–610.
Pratkanis, A., Aronson, E., 1991. Age of Propaganda. New York, W. H. Freeman.
Sampson, E. S., 1976. Social psychology and contemporary society. New York, Wiley.
Šiber, I., 1992. Politička propaganda i politički marketing. Zagreb, Alinea.
Turner, R. & Killian, L., 1972. Collective Behavior. Englewood Cliffs, Prentice Hall.
vanGinneken, J., 2003. Collective behavior and public opinion. Mahwah, LEA.
Zvonarević, M., 1978. Socialna psihologija, Zagreb: Školska knjiga.
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrike
Licenca
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.
Članki so na voljo javnosti pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna (CC BY-NC-ND 4.0).