MEDIJSKI HROŠČ
Povzetek
Članek se osredotoča na medijsko obravnavo kriz, novičarsko vrednost kriz in načine usmerjanja pozornosti javnosti v času kriz. Z analizo dogajanja ob objavi sporočila Uprave RS za zaščito in reševanje o možnih težavah, povezanih s prehodom v leto 2000, ugotavlja značilnosti (ne)uspešne komunikacije med ustanovami »zadolženimi« za nadzorovanje in upravljanje kriz. Poseben poudarek je namenjen analizi odnosov z mediji med kriznim komuniciranjem.
Literatura
Beck, Ulrich. 1992. Risk Society. Towards a New Modernity. London:Sage.
Cantril, Hadley. 1999. Invazija z Marsa, v Slavko Splichal (ur.) Komunikološka hrestomatija 2 . Ljubljana: FDV.
Luhmann, Niklas. 1979. Politische Planung. Opladen: Westdeutscher Verlag.
McLoughlin Barry. 1996. Risk and Crisis Communications. Washington, Ottawa: McLoughlin Multimedia Publishing Ltd.
Polič Marko, Kline Miro in ostali. 2000. Analiza dogajanja ob objavi sporočila za zaščito in reševanje o možnih težavah povezanih s prehodom v leto 2000.
Saffir Leonard in John Tarrant. 1993. Power Public Relations. How to get Public Relations Work for You. Lincolnwood, Illinois: NTC Business Books.
Wright, Charles R. 1999. Narava in funkcije množičnega sporočanja, v Slavko Splichal (ur.) Komunikološka hrestomatija 2. Ljubljana: FDV.
Predlog Doktrine zaščite, reševanja in pomoči.
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrike
Licenca
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.
Članki so na voljo javnosti pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna (CC BY-NC-ND 4.0).