FIRE PROTECTION – COMPETENCES OF TRAINING PROVIDERS

Authors

  • Mojca Zupan Ministrstvo za obrambo, Uprava RS za zaščito in reševanje, Ljubljana

Abstract

The fire protection training process should take into account participants (employees), providers (instructors) and programmes as basic factors of the training process. The article deals with some starting points relating to training providers, focusing on their competences from four areas.

References

EU Komisija, 2003. Doseganje skupnih EU ciljev v izobraževanju in usposabljanju.

Findeisen, D., 2004. Kompetence ali kultura izobraževalcev odraslih? To je zdaj vprašanje, Izobraževanje in usposabljanje učiteljev v izobraževanju odraslih, Pedagoška fakulteta, strani 1–7.

Jelenc Krašovec, S., 2004. Učitelj odraslih kot spodbujevalec kritičnega razmišljanja, Andragoška spoznanja, 4, strani 13–27.

Knowles, J. G., 1996. Basic Processes in Facilitating Adult Learning, Toronto.

Ličen, N., 2004. Profesionalne vloge, ki se razvijajo na področju vzgoje in izobraževanja odraslih. Izobraževanje in usposabljanje učiteljev v izobraževanju odraslih, strani 34–40, Pedagoška fakulteta, Ljubljana.

Por, A. Učeča se družba – primer podjetja Johnson Controls. NTU, d. o. o., Ekonomska fakulteta, Ljubljana.

Pravilnik o usposabljanju zaposlenih za varstvo pred požarom in o usposabljanju odgovornih oseb za izvajanje ukrepov varstva pred požarom (Uradni list RS, št. 64/95).

Zakon o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 3/07 – uradno prečiščeno besedilo).

Published

19-01-2024

Issue

Section

Izobraževanje, usposabljanje in preverjanje