VARSTVO PRED POŽAROM – KOMPETENCE IZVAJALCA USPOSABLJANJA
Povzetek
V procesu usposabljanja za varstvo pred požarom je treba kot temeljne dejavnike procesa usposabljanja upoštevati udeleženca (zaposleni), izvajalca (predavatelj) in program usposabljanja. V prispevku je navedenih nekaj izhodišč, povezanih z izvajalcem usposabljanja, s poudarkom na njegovih kompetencah, sestavljenih iz štirih področij.
Literatura
EU Komisija, 2003. Doseganje skupnih EU ciljev v izobraževanju in usposabljanju.
Findeisen, D., 2004. Kompetence ali kultura izobraževalcev odraslih? To je zdaj vprašanje, Izobraževanje in usposabljanje učiteljev v izobraževanju odraslih, Pedagoška fakulteta, strani 1–7.
Jelenc Krašovec, S., 2004. Učitelj odraslih kot spodbujevalec kritičnega razmišljanja, Andragoška spoznanja, 4, strani 13–27.
Knowles, J. G., 1996. Basic Processes in Facilitating Adult Learning, Toronto.
Ličen, N., 2004. Profesionalne vloge, ki se razvijajo na področju vzgoje in izobraževanja odraslih. Izobraževanje in usposabljanje učiteljev v izobraževanju odraslih, strani 34–40, Pedagoška fakulteta, Ljubljana.
Por, A. Učeča se družba – primer podjetja Johnson Controls. NTU, d. o. o., Ekonomska fakulteta, Ljubljana.
Pravilnik o usposabljanju zaposlenih za varstvo pred požarom in o usposabljanju odgovornih oseb za izvajanje ukrepov varstva pred požarom (Uradni list RS, št. 64/95).
Zakon o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 3/07 – uradno prečiščeno besedilo).
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrike
Licenca
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.
Članki so na voljo javnosti pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna (CC BY-NC-ND 4.0).