MEDNARODNA DOKTORSKA POLETNA ŠOLA NARAVNE NESREČE V LETU 2017
Povzetek
Partnerji projekta Erasmus+ Varovanje okolja in naravne nesreče smo v letu 2017 organizirali še drugo interdisciplinarno mednarodno poletno šolo za doktorske študente. Poletne šole v Ljubljani (21. maj– 10. junij 2017), katere osrednja tema so bile naravne nesreče, se je udeležilo 28 študentov iz vsega sveta. Tritedenska poletna šola, ki je bila izvedena z metodo mešanega učenja, je udeležencem ponudila vsebine, povezane predvsem s poplavami, sušami, potresi in zemeljskimi plazovi. Del aktivnosti je potekal na daljavo po spletni strani www.let-group.com, ki je bila ustvarjena v okviru projekta. Na tej spletni strani lahko obiskovalci tudi po koncu dogodka najdejo številne zanimive in poučne video vsebine svetovno priznanih strokovnjakov, ki so svoje izkušnje in znanje delili z udeleženci obeh poletnih šol v okviru projekta.
Literatura
World OER congress, 2017. Encourage open educational resources by blended learning – development and application of blended learning curriculum. https://www.oercongress.org/event/blended/ (10. 3. 2018).
th World Landslide Forum, 2017. https://www.wlf4.org/ (10. 4. 2018).
Erasmus+ projekt KA2-HE-14/15, 2017. http://ksh.fgg.uni-lj.si/eplus/index.html (16. 4. 2018).
FB profil Erasmus+ Environmental Protection and Natural Disasters, 2017. https://www.facebook.com/EplusEPND/ (10. 6. 2017).
Graham, C. R., 2006. Blended learning systems: Definition, current trends, and future directions. In C. J. Bonk & C.R. Graham (Eds.), The handbook of blended learning: Global perspectives, local designs. San Francisco: JosseyBass/Pfeiffer, 3–21.
Reay, J., 2001. Blended learning – a fusion for the future. Knowledge Management Review, 4(3): 6.
Rooney, J. E., 2003. Blending learning opportunities to enhance educational programming and meetings. Association Management, 55(5): 26–32.
Spletna platforma projekta Erasmus+ Varovanje okolja in naravne nesreče, 2017. www.let-group.com (16. 4. 2018).
Šraj, M., Sapač, K., Žgajnar Gotvajn, A., Lobnik, F., Brilly, M., Lobnik, M., Ranzi, R., Hübl, J., 2017a. Mednarodna doktorska poletna šola v okviru projekta Erasmus+ varovanje okolja in naravne nesreče. Ujma, 31, 252–257.
Šraj, M., Sapač, K., Žgajnar Gotvajn, A., Lobnik, F., Lobnik, M., Šubic, Ž. Brilly, M., 2017b. Development and application of blended learning at the level of doctoral studies. European Geosciences Union, General Assembly 2017, Vienna, Austria, 23.–28. april 2017, vol. 19. München: European Geosciences Union. 2017.
Šraj, M., Sapač, K., Žgajnar Gotvajn, A., Lobnik, F., Brilly, M., Hübl, J. Ranzi, R., Lobnik, M., Šubic, Ž., 2018. Strengths, weaknesses and lessons learned from the blended learning methodology application at two interdisciplinary doctoral summer schools. European Geosciences Union, General Assembly 2018, Vienna, Austria, 8.–13. april 2018, Vol. 20. München: European Geosciences Union. 2018.
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrike
Licenca
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.
Članki so na voljo javnosti pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna (CC BY-NC-ND 4.0).